فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی از آغاز محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی به مناسبت روز زیارتی امام رضا(ع) در مشهد خبر داد.

آغاز ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام رضا (ع) در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به این مناسبت اعلام کرد: برنامه محدودیت ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی همزمان روز زیارتی امام رضا (ع) از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز، ۱۲ خرداد در مسیرهای اصلی منتهی به حرم آغاز خواهد شد که بدین منظور، تقاطع دانش، تقاطع خسروی، چهارراه شهدا، تقاطع شهدای گمنام و نواب صفوی، با محدودیت در تردد همراه بوده و به محض تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های اماکن مذکور، برنامه ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: پس از تکمیل ظرفیت تردد در مسیرهای شماره یک منتهی به حرم، پلیس برنامه محدودیت ترافیکی در معابر میدان بسیج، میدان گنبد سبز، میدان شهدا، تقاطع آیت الله بهجت (زرینه)، تقاطع امیرالمومنین و خیابان ۱۷ شهریور را به اجرا در خواهد آورد که به محض تکمیل ظرفیت این معابر نیز، ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: با عنایت به تعطیلات پیش رو و حضور زائران گرامی در مشهد، از همشهریان عزیز خواهشمندیم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و با خودروهای شخصی مشرف نشوند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.